Alla inlägg under februari 2009

Av Maya - 24 februari 2009 19:56

Ingen annan har skrivit Kommentarer         :(  Åhh jaja får vara nöjd :) Vad gör ni då? Mvh Maja Kram  XÐ X○   ☼  ☻ ☺  Aja för många typ figurer eller smiles :)

Av Maya - 22 februari 2009 22:19

Ni kommenterar inte mkt det är bara en kompis som jag känner in real som kommenterar Kan inte ni andra också kommentera :) Men jag menar att min kompis Zelda också får kommentera hur många gånger hon vill men jag vill också att ni andra kommenterar XD För det är tråkigt annars att bara en  Kompis som jag känner in real ska skriva bara. Jag vill att ni andra som ser min blogg också  ska kommentera :) Nu ska jag gå och lägga mig :( Ska till skolan imon :( Sportlovet är slut :(  Jag vill ha ledigt mkt mer :( Men jaja livet är så. Mvh Maja Kram |

:D

Av Maya - 20 februari 2009 23:57

Haha 100% på att skriva mer inlägg XD Haha Gå in på: Habbo.se och adda Nelly650 Haha  XD Mina inlägg är vell dåliga ni gillar de säkert inte :(  Men jaja jag får nöja mig :) Vad ska jag skriva för inlägg? Och om vad? Tipsa mig det :D

Av Maya - 17 februari 2009 15:59

Är hemma nu. Har inget att göra.

Hittar inte ett spel och ahh:( Orkar knapt göra något :( Vad ska jag göra? Tipsa mig nu :) Asså genom att komentera kan du Vell tipsa mig vad jag ska göra :)

Av Maya - 17 februari 2009 01:15

Gillar Katy Perry XD Hon är min favorit artist <3 Gillar henne jätte mkt XD Hennes låtar är jätte bra XD Och jag gillar henne <3



Gillar  henne XD :)

Av Maya - 17 februari 2009 01:08

Heej XD Jag är hemma hos en kompis :) Hon heter Linnea XD  Kolla in hennes blogg: Kattens-blogg :)  Hon är  snäll XD Haha jag är beroende av smilisar så jag skriver ganska många XD Haha X)

Av Maya - 14 februari 2009 14:12

Igår så var jag och Zelda helt själva i gympasalen XD Det var skit kul! Vi låtsades vara modeler :) asså jag lovar det var skit kul :)


jätte kul kul!!! mkt kul! XD XD XD  Tänk vi var helt själva i en hel gympasal och låtsades vara modeler XD Vi gick som modeler och låtsades att folk tog foton på oss Hahahahaha XD XD :) :) :D :D

Av Maya - 13 februari 2009 23:29

Malmö vann!!! XD XD  De ÄGER!! De vann med 6-2 ! De fick 6 MÅL fatta de äger!!  Jag var där idag och hejade och åt chips och drack läsk :) kul XD  Malmö Redhawks ÄGER!!


Presentation

Omröstning

Vad gör ni när ni kommer hem?
 Har datorn
 Läser en bok
 Går ut
 Leker med en kompis
 Cyklar
 Kollar på tv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards